Onde podo atopar o meu código de envío?
Dependendo das características do envío, o código de envío poderalo encontrar en distintas zonas. Consulta as diferentes opcións.
Que é o aviso de chegada?
É un documento informativo que se deposita na caixa de correo cando o destinatario do envío non se encontra no domicilio no momento da entrega.
Por que recibín un aviso de chegada por SMS?
O aviso de chegada por SMS é un servizo de Correos que informa de que o destinatario do envío non se encontraba no lugar de recollida cando se efectuou a entrega.
Por que recibín unha SMS de entrega en domicilio?
Significa que o envío chegou a Correos e que, en función dos prazos do produto, estará dispoñible no domicilio entre 24 e 72 horas.
Por que recibín unha SMS de entrega en oficina?
Significa que o envío chegou a Correos e que, en función dos prazos do produto, estará dispoñible na oficina de Correos que seleccionaras nun prazo de entre 24 e 48 horas.
Que documentación necesito para recoller un envío?
Os documentos válidos para recoller un envío son: DNI, pasaporte, permiso de conducir, tarxeta de residencia, outros documentos aceptados no país de destino e autorizados. Consulta os documentos necesarios noutras ocasións específicas.
Que son os envíos estacionados?
Os envíos estacionados son aqueles que presentan algunha incidencia que non permite a súa entrega. Consulta como xestionalo.
Onde atopar o código da miña equipaxe
Se viaxas con Renfe e contrataches o envío da túa equipaxe con Correos, poderás coñecer onde se encontra en todo momento.
Queres coñecer máis información sobre o tratamento dos teus datos persoais cando realizas ou recibes un envío?
Consulta máis información sobre o tratamento dos teus datos.